پایان نامه بررسی عوامل مؤثر بر رضایت­مندی و تعهد مشتری به برند

 پایان نامه رشته مدیریت     دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه     دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان‌نامه­ جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته‌ی مدیریت بازرگانی گرایش داخلی (M.A) عنوان: بررسی عوامل مؤثر بر رضایت­مندی و تعهد مشتری به برند بر اساس نظریه هاتس یل دریم(مشتریان شرکت‌های بیمه ایران استان کرمانشاه)  استاد مشاور: دکتر سید رضا حسنی  بهمن­ماه 1393 […]

دانلود همه پایان نامه ها با موضوع برند (نام تجاری)

لیست برخی از پایان نامه ها در رابطه با این موضوع  که متن کامل آنها با فرمت ورد داخل سایت ما موجود است :   پایان نامه نیاز به منحصر بفرد بودن مصرف کنندگان و تاثیرآن بر درک برند پایان نامه شناسایی مراحل برنامه جامع مدیریت برند در بانک رفاه پایان نامه شناسایی ورتبه بندی […]

پایان نامه شناسایی مراحل برنامه جامع مدیریت برند در بانک رفاه

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی  واحد نراق دانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A ) گرایش : مدیریت بازرگانی عنوان :    شناسایی مراحل برنامه جامع مدیریت برند در بانک رفاه و تعیین  شاخص های آن (مورد مطالعه: ستاد مرکزی بانک رفاه)   زمستان 1393       فهرست مطالب […]

پایان نامه تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان

 پایان نامه رشته  مدیریت   واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  (M.A) مدیریت بازرگانی (گرایش بازرگانی داخلی) عنوان : تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان، مورد مطالعه: بیمه دی شعبه کاشان     زمستان1393     فهرست مطالب عنوان                                                                                         شماره صفحه چکیده……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 1 مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 3 فصل اول…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

2 1-1- بیان مسأله………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 3 […]

پایان نامه تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت   پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M. A) رشته مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل   عنوان: تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان  با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاریافته (مورد مطالعه شرکت پخش سراسری تجهیزگران طب نوین)     زمستان 1393     […]

پایان نامه تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان

 پایان نامه رشته  مدیریت   واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  (M.A( مدیریت بازرگانی   عنوان : تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانک سرمایه شعبه کاشان با رویکرد معادلات ساختاری اسفند 1393     مقدمه. 2 1-1-بیان مسأله: 2 2-1-ضرورت تحقیق: 3 3-1-مروری بر ادبیات گذشته. 4 4-1-هدف […]

پایان نامه عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه

 پایان نامه رشته  مدیریت                              واحد یاسوج             دانشکده علوم انسانی، گروه مدیریت                پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی«M.M»     گرایش:  بازاریابی   عنوان:   بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه استان کهگیلویه وبویراحمد   شهریور:93       فهرست مطالب عنوان                                                                                                صحفه فصل اول کلیات تحقیق 1-1- […]

پایان نامه بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی، گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه­ی کارشناسی ارشد رشته­ی مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی موضوع: بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری (مطالعه موردی مقایسه­ای ایرانسل و همراه اول) بهمن 1391     فهرست مطالب عنوان                                                                                                                               صفحه   چکیده 1 فصل اول: کلیات پژوهش…. 2 […]

پایان نامه بررسی رابطه بین توانمندی و تعهد سازمانی

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A) رشته مدیریت بازگانی گرایش بین الملل   عنوان: بررسی رابطه بین توانمندی و تعهد سازمانی در بین کارکنان شعب بانک سامان استان تهران     تابستان 1393       فهرست مطالب   چکیده. ج‌ فصل اول؛ کلیات تحقیق.. […]

پایان نامه بررسی رابطه بازاریابی رابطه‌مند و وفاداری مشتریان

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی     پایان‌نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد «M. A. » گرایش مدیریت   عنوان: بررسی رابطه بازاریابی رابطه‌مند و وفاداری مشتریان بانک پاسارگاد استان مازندران   زمستان 91     فهرست مطالب عنوان                                                                                                     صفحه چکیده. 1 فصل اول: کلیات تحقیق 1-1- مقدمه.. 2 1-2- بیان […]

پایان نامه الگویی مفهومی پیش بینی ادراک مشتریان در انتخاب محصولات

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی عنوان: ارائه الگویی مفهومی پیش بینی ادراک مشتریان در انتخاب محصولات(مطالعه موردی: پوشاک شهرستان سرپل ذهاب)   شهریور 1393     فصل اول:کلیات پژوهش 1-1 مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………3 1-2 بیان مسأله………………………………………………………………………………………………………………………………4 1-3 اهمیت و ضرورت پژوهش……………………………………………………………………………………………………….6 […]

پایان نامه مدل مسیری قدرت رابطه با مشتریان در موسسات خدمات مالی شهر ایلام

 پایان نامه رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی(بازاریابی) عنوان: مدل مسیری قدرت رابطه با مشتریان در موسسات خدمات مالی شهر ایلام استاد مشاور: دکتر زینب طولابی  تیرماه 1393 چکیده پژوهش حاضر با هدف  “بررسی مدل مسیری قدرت رابطه با مشتریان در موسسات خدمات مالی( بانک ها و شرکت […]

پایان نامه بررسی روابط بین سرمایه گذاری سازمان در سرمایه اجتماعی ، تعلق کارکنان ، پیامدهای کاری و عملکرد مشتری

 پایان نامه رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایان‌نامه کارشناسی ارشد در رشته‏ی مدیریت بازرگانی (بازاریابی) بررسی روابط بین سرمایه گذاری سازمان در سرمایه اجتماعی ، تعلق کارکنان ، پیامدهای کاری و عملکرد مشتری (مورد مطالعه: بانکهای تجاری استان ایلام ) استاد مشاور: دکتر محمد تابان شهریورماه 1393 چکیده هدف این تحقیق  ” بررسی ارتباط بین […]

پایان نامه بررسی تاثیر منصفانه بودن قیمت بر رضایت مشتریان در صنعت خودرو

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی    واحد علوم و تحقیقات پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی (M.B.A) عنوان پژوهش: بررسی تاثیر منصفانه بودن قیمت بر رضایت مشتریان در صنعت خودرو  سال تحصیلی 1393-1392 فهرست مطالب عنوان                                                                                                                     صفحه فصل اول 9 1-1مقدمه : 7 1-2بیان مساله: 7 1-3 اهمیت وضرورت تحقیق: 8 1-4 […]

پایان نامه شناسایی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با وفاداری مشتریان

 پایان نامه رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی     پایان ­نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل)     عنوان پایان نامه: شناسایی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک ملت)        زمستان 1390 چکیده طی چند دهه اخیر، ارزش های فرهنگی تازه ای در […]

پایان نامه بررسی رابطه بین هوش معنوی با تعهد سازمانی کارکنان

 پایان نامه رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایان نامه جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیرت دولتی گرایش منابع انسانی عنوان: بررسی رابطه بین هوش معنوی با تعهد سازمانی کارکنان (مطالعه موردی معاونت تدارکات و امور کالای شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب)   زمستان 92       چکیده امروزه سازمان های موفق دارای کارکنان […]

پایان نامه بررسی تاثیر محرک­های ارزش ویژه برند برطنین برند: مورد مطالعه دانشگاه­های منتخب در شهر تهران

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه تربیت مدرس دانشکده مدیریت و اقتصاد بررسی تاثیر محرک­های ارزش ویژه برند برطنین برند: مورد مطالعه دانشگاه­های منتخب در شهر

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...